+ Billig bakfylla

0kommentarer

Ååh suuuck. Gick upp relativt tidigt för att dra till gymmet. Såå laddad efter en sjukvecka. Guess what? Vaknar och allt bara svartnar för ögonen, yr och illamående. Äsch jag lägger mig en halvtimma till så kanske det går över. Vaknar, fortfarande yr men bättre! Tar en kopp kaffe och tittar mig i spegeln. Blev jag påkörd av en buss igår eller?? Ser helt jävla trash ut. Känns som en redig bakfylla nästan, troligtvis det dumma sockret som jag stoppadei mig igår efter en månads uppehåll (socker suger!!!) Inser att gymmet får vänta tills imorgon.. Gråter en skvätt nästan men jag veeeet hur dumt det är att börja träna för tidigt efter att ha varit sjuk.
Och nej Ellen, du har inte blivit fetare på 6 dagar utan träning. Vila är nyttigt! Hepphepp!



Kommentera

Publiceras ej