+ NYSTART

0kommentarer

Tjenare bloggish! Tillbaka här igen och laddad för ett nytt år. 2011 har jag inte så mycket att säga om. Det har varit både det bästa och värsta året i mitt liv. Till största delen det värsta, med små ljusglimtar.
Iallafall! Nu till 2012 har jag många mål. Inga löften bara mål. Jag ska som många andra träna mer och tänka på min kost, jag ska även bli mer självsäker. Jobba lite på att acceptera mig själv och inse att ingen är jag lika bra som..ptja jag? Sen har jag lite planer som jag håller för mig själv ända tills jag vet om dom rinner ut i sanden eller går i verket.. spännande.
Och önskningar jaaaa önskningar har jag till 2012. Det är såklart att hela min familj ska hålla sig frisk. Inga mer dödsfall eller sjukhusbesök tack!

Gott nytt år!

Kommentera

Publiceras ej