VI SOM IALLAFALL FÖRSÖKTE

0kommentarer

Nu när det mesta skolarbetet är över(betygen sätts på onsdag!!!!) ska jag få bloggen på fötter igen.
Kan iallafall dela med mig om att i lördags bjöds det på Å-race med våran egenbyggda flotte.  Namnet vi bar var VI SOM IALLAFALL FÖRSÖKTE. Namnet som vi sedan visade oss leva upp till..
Vi fick i den, vi skulle på, den välte, vi bestämde oss för att åka på den upp och ner. Vi kom iallafall inte sist!

Indianligan! Här är innan vi å-satte flotten, varma, pigga och PEPP!


Under: blöta och låångt bakom iallafall hälften av alla flottar, men vi fortsätter att kämpa!


Efter: frusna, äggade MEN glada!


Var en jävla upplevelse och nu är Studentfirandet offeciellt igång! Om mindre än två veckor tar jag studenten!!
Och så måste jag få skryta om att på tisdag ska jag få ett Stipendium. På hela 5000 kronor!! FY FAN VAD JAG ÄR BRA!

Kommentera

Publiceras ej