RUN RUN RUN

2kommentarer

Snabb dag. Mötte upp pappa efter skolan och övnsingskörde hem. Stannade till på donken och svepte en jordgubbsmilkshake i solen. Kom hem, somnade i soffan, blev väckt. Jag hatar att bli väckt, blir världens häxa med pms besvär. På riktigt. Väck mig aldrig, om ni inte vill dö förstås.
Fick i mig lite socker och sedan for jag, mamma och syster iväg på VÅRRUSET i örebro! SVINKUL!
Blev att stressa hem till BigBrother. Nu sitter jag här svettig och oduschad. Allt för BB!
Nu har jag icke någe mer att förtälja.
GNIGHT pinglor!



fan vad kaxig jag ser ut på bilden. Typ som ''hejtittapåmighärstårjagochtänkerkickadittass''

2 kommentarer

Filippa

12 May 2011 23:35

Svar: Tack så mycket :) Visst är han söt?!



Jag mår bara bra :)

matildaarvidsson

13 May 2011 18:43

sv; haha jag känner exakt samma ! :) alla är super snygga men på ngt sätt är damon snyggast, haha :)

Har du sett det sista avsnitten än då ? ;)

Kommentera

Publiceras ej