HARDER FASTER BETTER STRONGER

1kommentarer



Oj, länge sen! Mycket har hänt sen senast. Jag har varit på bal, jag har haft massa håltimmar och har beställt och även fått hem mina studentskor.
Balen var roligare än väntat! Verkligen värt alla förberedelser, även kämpandet med naglarna(kan fan knappt skriva på datorn). Har knappt nå lektioner i skolan och i helgen är det KöpingsYran. Båtrace och massa party.
Nästa vecka är det massa studentroligheter och vecka efter det, på fredagen är det Studenten!!
Helt sinnes vad tiden springer iväg!!!!
Skjuter bort ångesten och bara njuter den här sista tiden.
Nu är det BB innan jag hittar sängen och gymmet imorgonbitti. Ja just ja, är ju ledig imorgon ;-)
Fick inte med allt jag ville skriva,men lösnaglarna går mig på nerverna..
PUSS!

1 kommentarer

erica

24 May 2011 06:43

Hej, jag har en tävling på min blogg, vill du va med?

kolla in bloggen !

http://eeericapehrsson.blogg.se/2011/may/tavling-lottar-ut-bloggsvar-2.html



Det står vad man ska göra och sånt där :D

Kommentera

Publiceras ej