BURN BABY BURN

0kommentarer

Jag var påväg och skriva här tidigare men då brände det som fan i mina armhålor så jag var tvungen att dö lite. Varför berättar jag senare, hehehe.
Iallfall så startade jag dagen med ett prov- som gick bra!
Fortsatte med en lååååång håltimma och avslutade med ett tre timmars långtprov- som det visade sig att jag var den enda som fick MVG på i klassen!! KLASSEN PLUGGHÄST FÖR FÖRSTA GÅNGEN!!!!
Annars så har jag försökt plugga, gått kasst, varit ute och sprungit, gick helt okej och duschat. Och nu till armhålorna. Jag provade sån där absolut torr, nej jag översvettas inte, och det sved och brände som döden!!! JAG DOG!!! Nu har det lagt sig men kliar lite. Fan varning prova inte!!!
Imorgon bär det av till huvudstaden för shopping och käk på Wallmans salonger med klassen!! Kommer bli toppen!
Nu hittar jag BB innan jag hittar naturboken och efter det hittar jag sängen.
PUSS

Kommentera

Publiceras ej