WHAT ARE WORDS IF YOU REALLY DON'T MEAN THEM

0kommentarer

Det är onsdag idag. En onsdag som började rätt kasst men ser ut att avslutas rätt bra. 
Lyckades koka över grädde, HUR? Jag hade koll HELA TIDEN, men det skulle envisas med att koka över. SUCK! Dagen blev lite bättre när vi fick cola till lunch.. hehe.. Begav mig till skolan med Jenny för att lämna in vårat projektarbete men självklart var inte vår lärare där. Hämtade hem min studentmössa istället.. SÅ FIN!!!! Fick även hem studentbasketlinnet och det kommer användas flitigt vill jag lova. Nu ska jag smälla i mig ännu en ångestladdad chokladbit framför ett program av Glee.
Kanske borde jag även försöka göra något utav kråkboet till hår? Och plocka ögonbrynen? Och raka benen? Och smörja in mig med BUS och coconutbutter? Men ne, sånt kräver ju energi och all min energi tog slut på gymmet tidigare idag. Kanske förtjänar jag den där extra chokladbiten iallfall?
HÖRS!

Kommentera

Publiceras ej